• Home
  • O nas
  • Kursy
  • Baza Wiedzy
  • Kontakt
  • FAQ
  • Polityka Prywatności
    Masz pytania?
    695 738 558
    pomoc@amola.pl
    Login
    Szkolenia obowiązkowe
    • Home
    • O nas
    • Kursy
    • Baza Wiedzy
    • Kontakt
    • FAQ
    • Polityka Prywatności

      Usługi Płatnicze

      • Strona Główna
      • Wszystkie kursy
      • Usługi Płatnicze
      • Profesjonalna obsługa klienta w Biurze Usług Płatniczych

      Profesjonalna obsługa klienta w Biurze Usług Płatniczych

      User Avatar
      amola
      Usługi Płatnicze
      59.00 zł
      bup
      • Opis
      • Program kursu
      • Nauczyciel
      • Opinie

       

      Szkolenie “Profesjonalna obsługa klienta w Biurze Usług Płatniczych”  przeznaczone jest dla właścicieli i pracowników biur usług płatniczych oraz agentów Małych i Krajowych Instytucji Płatniczych.

      Uczestnicy szkolenia zapoznani zostaną z najważniejszymi zagadnieniami w zakresie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz metodami rozstrzygania reklamacji klientów Biura Usług Płatniczych.

      Szczegółowy program szkolenia:

      • Etapy obsługi klienta w BUP
      • Realizacja zleceń płatniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami
      • Szczegółowe omówienie regulacji etycznych w branży finansowej na przykładzie “Kanonu dobrych praktyk Komisji Nadzoru Finansowego”
      • Etapy rozpatrywania reklamacji Klientów
      • Prawa Klienta BUP dotyczące reklamacji
      • Obowiązki i odpowiedzialność pracowników BUP
      • Sankcje prawne dla BUP
      • Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontakcie z klientem

      Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje certyfikat o ukończeniu kursu.

      W prezentowanym szkoleniu materiały szkoleniowe ułożone zostały w porządku tematycznym. Dzięki temu Uczestnik szkolenia ma możliwość swobodnego zadecydowania o kolejności poznawania dostępnych zagadnień.

      PAMIĘTAJ:

      • Przed przystąpieniem do szkolenia zapoznaj się z Wymaganiami technicznymi, aby mieć pewność, że dysponujesz odpowiednim sprzętem i oprogramowaniem umożliwiającym dalszą naukę.
      • W przypadku zaistnienia takiej potrzeby Administrator platformy lub Trener wyznaczają termin konsultacji merytorycznych.
      • W trakcie ich trwania Uczestnicy kursu mogą zadawać dodatkowe pytania prowadzącemu i wymieniać się opiniami oraz spostrzeżeniami z innymi Uczestnikami.
      • W przypadku pytań lub sugestii skontaktuj się z nami:
        • Dział Help Desk: pomoc@amola.pl
          pn – pt. 9.00 ? 15.00 / tel. 695 738 558

       

      Zaliczenie kursu

      Zapoznanie się z przygotowanymi materiałami.

      Minimalne wymagania techniczne:

      • Zgodne z wymaganiami używanego systemu operacyjnego
      • System operacyjny Windows 2000/XP/Vista/7/8/10
      • Komputer z procesorem powyżej 800 MHz z rodziny Intel Pentium/Celeron, lub AMD Athlon/Sempron lub inny zgodny
      • Karta graficzna: minimum SVGA (800×600)
      • Karta dźwiękowa zintegrowana lub niezależna
      • Mysz
      • Słuchawki lub głośniki
      • Stały dostęp do sieci INTERNET (zalecana prędkość min. 1MB/s)
      • Oprogramowanie komputerowe umożliwiające korzystanie z platformy

      Przeglądarka internetowa:

      Do prawidłowego korzystania z platformy e-learningowej zalecamy użycia jednej z następujących przeglądarek internetowych:

              

         Google Chrome                Mozilla Firefox                    Microsoft Edge

       

      Dodatkowe oprogramowanie: 

      Korzystanie z zasobów platformy może wymagać od Użytkownika zainstalowania dodatkowych programów lub wtyczek:

                 Flash Player                        Adobe Reader       

       

      Życzymy miłej nauki.

      Cechy kursu

      • Lekcje 15
      • Quizy 1
      • Czas trwania 2 godziny
      • Poziom kursu 1 poziom
      • Język Polski
      • Uczestnicy 133
      • Certyfikat Tak
      • Zaliczenia Tak
      KursyUsługi PłatniczeProfesjonalna obsługa klienta w Biurze Usług Płatniczych
      • Profesjonalna obsługa klenta w Biurze Usług Płatniczych
        3
        • Lekcja1.1
          Profesjonalna obsługa klienta w Biurze Usług Płatniczych
        • Lekcja1.2
          Kanon Dobrych Praktyk Rynku Finansowego
        • Lekcja1.3
          Code Dress
      • Przykłady dokumentów i procedur stosowanych w Biurze Usług Płatniczych
        4
        • Lekcja2.1
          Umowa ramowa dla Biura Usług Płatniczych
        • Lekcja2.2
          Procedura odzyskania środków
        • Lekcja2.3
          Wzór prawidłowo wypełnionego druku zlecenia płatniczego
        • Lekcja2.4
          Pełna dokumentacja Biura Usług Płatniczych
      • Rozpatrywanie reklamacji klientów
        3
        • Lekcja3.1
          Reklamacja w Biurze Usług Płatniczych
        • Lekcja3.2
          Ustawa o usługach płatniczych
        • Lekcja3.3
          Ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym
      • Praktyczne sposoby dostosowania się do wymogów ustawy o usługach płatniczych
        5
        • Lekcja4.1
          Wymogi ustawy o usługach płatniczych
        • Lekcja4.2
          Sprawozdania dla KNF, GIIF, NBP oraz Rzecznika Finansowego
        • Lekcja4.3
          Wpis do rejestru BUP
        • Lekcja4.4
          Miesięczna liczba transakcji
        • Lekcja4.5
          AMOLA System – Automatyczna analiza danych AML
      • Quiz Końcowy
        1
        • Quiz5.1
          Quiz końcowy
      author avatar
      amola

      Opinie

      Average Rating

      0
      0 rating

      Detailed Rating

      5
      0%
      4
      0%
      3
      0%
      2
      0%
      1
      0%
      • Opis
      • Program kursu
      • Nauczyciel
      • Opinie
      59.00 zł
      • Udostępnij:

      Może ci się spodobać

      Przeciwdziałanie praniu pieniędzy dla Biur Usług Płatniczych Pokaż Więcej
      amola

      Przeciwdziałanie praniu pieniędzy dla Biur Usług Płatniczych

      514
      199.00 zł
      Kasjer walutowo-złotówkowy Pokaż Więcej
      amola

      Kasjer walutowo-złotówkowy

      285
      195.00 zł
      Obsługa programu System Global Payments Pokaż Więcej
      amola

      Obsługa programu System Global Payments

      81
      Free

      Ostatnie Kursy

      Przeciwdziałanie praniu pieniędzy dla Biur Usług Płatniczych

      Przeciwdziałanie praniu pieniędzy dla Biur Usług Płatniczych

      199.00 zł
      Kasjer walutowo-złotówkowy

      Kasjer walutowo-złotówkowy

      195.00 zł

      Education WordPress Theme by ThimPress. Powered by WordPress.

      ACCOONA Sp. z o.o. wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ Wydział VIII, pod numerem KRS 0000301581, kapitał zakładowy 990 000 zł, NIP 5170246257, REGON 180306736. Z siedzibą: ul. Ostoja 5,Sarbsk, 84-352 Wicko.

      No apps configured. Please contact your administrator.

      Zaloguj się na swoje konto

      No apps configured. Please contact your administrator.

      Zapomniałeś hasła?

      Modal title

      Message modal