• Home
  • O nas
  • Kursy
  • Baza Wiedzy
  • Kontakt
  • FAQ
  • Polityka Prywatności
    Masz pytania?
    695 738 558
    pomoc@amola.pl
    Login
    Szkolenia obowiązkowe
    • Home
    • O nas
    • Kursy
    • Baza Wiedzy
    • Kontakt
    • FAQ
    • Polityka Prywatności

      Usługi Płatnicze

      • Strona Główna
      • Wszystkie kursy
      • Usługi Płatnicze
      • Profesjonalna obsługa klienta w Biurze Usług Płatniczych
      KursyUsługi PłatniczeProfesjonalna obsługa klienta w Biurze Usług Płatniczych
      • Profesjonalna obsługa klenta w Biurze Usług Płatniczych
        3
        • Lekcja1.1
          Profesjonalna obsługa klienta w Biurze Usług Płatniczych
        • Lekcja1.2
          Kanon Dobrych Praktyk Rynku Finansowego
        • Lekcja1.3
          Code Dress
      • Przykłady dokumentów i procedur stosowanych w Biurze Usług Płatniczych
        4
        • Lekcja2.1
          Umowa ramowa dla Biura Usług Płatniczych
        • Lekcja2.2
          Procedura odzyskania środków
        • Lekcja2.3
          Wzór prawidłowo wypełnionego druku zlecenia płatniczego
        • Lekcja2.4
          Pełna dokumentacja Biura Usług Płatniczych
      • Rozpatrywanie reklamacji klientów
        3
        • Lekcja3.1
          Reklamacja w Biurze Usług Płatniczych
        • Lekcja3.2
          Ustawa o usługach płatniczych
        • Lekcja3.3
          Ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym
      • Praktyczne sposoby dostosowania się do wymogów ustawy o usługach płatniczych
        5
        • Lekcja4.1
          Wymogi ustawy o usługach płatniczych
        • Lekcja4.2
          Sprawozdania dla KNF, GIIF, NBP oraz Rzecznika Finansowego
        • Lekcja4.3
          Wpis do rejestru BUP
        • Lekcja4.4
          Miesięczna liczba transakcji
        • Lekcja4.5
          AMOLA System – Automatyczna analiza danych AML
      • Quiz Końcowy
        1
        • Quiz5.1
          Quiz końcowy
        This content is protected, please login and enroll course to view this content!
        Poprzedni Ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym
        Następny Sprawozdania dla KNF, GIIF, NBP oraz Rzecznika Finansowego

        Ostatnie Kursy

        Przeciwdziałanie praniu pieniędzy dla Biur Usług Płatniczych

        Przeciwdziałanie praniu pieniędzy dla Biur Usług Płatniczych

        199.00 zł
        Kasjer walutowo-złotówkowy

        Kasjer walutowo-złotówkowy

        195.00 zł

        Education WordPress Theme by ThimPress. Powered by WordPress.

        ACCOONA Sp. z o.o. wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ Wydział VIII, pod numerem KRS 0000301581, kapitał zakładowy 990 000 zł, NIP 5170246257, REGON 180306736. Z siedzibą: ul. Ostoja 5,Sarbsk, 84-352 Wicko.

        No apps configured. Please contact your administrator.

        Zaloguj się na swoje konto

        No apps configured. Please contact your administrator.

        Zapomniałeś hasła?

        Modal title

        Message modal