• Home
  • O nas
  • Kursy
  • Baza Wiedzy
  • Kontakt
  • FAQ
  • Polityka Prywatności
    Masz pytania?
    695 738 558
    pomoc@amola.pl
    Login
    Szkolenia obowiązkowe
    • Home
    • O nas
    • Kursy
    • Baza Wiedzy
    • Kontakt
    • FAQ
    • Polityka Prywatności

      Jak uzyskać wpis w rejestrze KNF?

      • Strona Główna
      • Jak uzyskać wpis w rejestrze KNF?

      Jak uzyskać wpis w rejestrze KNF?

      • Opublikowane przez amola
      • Date 11 grudnia 2019

      Wpis biura usług płatniczych do rejestru dokonywany jest na podstawie wniosku składanego do KNF. Poniżej znajdziecie Państwo informacje pomocne w prawidłowym wypełnieniu i złożeniu wniosku, co pozwoli uniknąć jego długiego procedowania czy odrzucenia ze względu na braki formalne.

      Elektroniczny formularz wniosku
      W celu ułatwienia składania wniosku i zagwarantowania, że zostanie on prawidłowo wypełniony, KNF na swojej stronie udostępnia elektroniczny formularz wniosku. Taki wniosek jest dostępny pod poniższym adresem:
      https://erup.knf.gov.pl/Input/faces/dataPreEdit.xhtml

      Jednocześnie zwracamy uwagę, że po wypełnieniu elektronicznego formularza wniosku należy go wydrukować i przesłać w formie papierowej do KNF.

      Przed złożeniem wniosku o dokonanie wpisu do rejestru, należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 616 zł, a dokument potwierdzający jej uiszczenie należy przekazać do KNF razem z z tym wnioskiem.
      Zmiana wpisu do rejestru dotycząca rozszerzenia zakresu działalności o agentów lub oddziały (niezależne od ich liczby) podlega opłacie skarbowej w kwocie 308 zł.
      Niezależnie od sposobu wypełnienia wniosku, powinien on zostać podpisany przez wnioskodawcę lub jego pełnomocnika (wraz z załączonym oświadczeniem), a następnie wysłany na adres:

      Komisja Nadzoru Finansowego
      Departament SKOK i Instytucji Płatniczych (DSI)
      ul. Piękna 20
      00-549 Warszawa

      • Udostępnij:
      author avatar
      amola

      Poprzedni artykuł

      Co należy zrobić, aby rozpocząć prowadzenie działalności w formie biura usług płatniczych zgodnie z nową ustawą?
      11 grudnia 2019

      Następny artykuł

      Czy osoba zarządzająca biurem musi posiadać zaświadczenie o niekaralności?
      11 grudnia 2019

      Może ci się również spodobać

      currency euro
      Aktualizacja kursu kasjera walutowo-złotówkowego: Nowe banknoty 100 i 200 euro
      30 maja, 2019
      documents
      Ministerstwo Finansów żąda od Biur Usług Płatniczych aktualnej oceny ryzyka uwzględniającej postanowienia ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
      8 lutego, 2019
      mbank
      Kodeks Bezpieczeństwa mBank
      25 stycznia, 2019

      Kursy

      Kasjer walutowo-złotówkowy

      Kasjer walutowo-złotówkowy

      Celem szkolenia jest opanowanie technik i metod niezbędnych do pracy na stanowiskach, przy których dokonuje się operacji gotówkowych oraz omówienie...
      wszystkie kursy

      Education WordPress Theme by ThimPress. Powered by WordPress.

      ACCOONA Sp. z o.o. wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ Wydział VIII, pod numerem KRS 0000301581, kapitał zakładowy 990 000 zł, NIP 5170246257, REGON 180306736. Z siedzibą: ul. Ostoja 5,Sarbsk, 84-352 Wicko.

      No apps configured. Please contact your administrator.

      Zaloguj się na swoje konto

      No apps configured. Please contact your administrator.

      Zapomniałeś hasła?