Co należy zrobić w sytuacji, gdy zmieniają się jakieś dane np. adres BUP lub jego agenta?
Zmiana danych, (innych niż wpis agenta/oddziału), może polegać na wykreśleniu agenta lub oddziału, a także na zmianie nazwy (firmy) agenta/oddziału, imienia agenta, nazwiska agenta, siedziby agenta/ oddziału i adresu głównego miejsca prowadzenia działalności w zakresie usług płatniczych przez agenta.
Zmiany te nie wymagają uiszczenia opłaty skarbowej.
Jednakże biuro musi poinformować KNF o każdej takiej zmianie nie później niż 14 dni od dnia uzyskania informacji o zmianie, składając do KNF stosowny wniosek. Zmiana tych danych w rejestrze następuje w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku, przy czym można we wniosku wskazać późniejszy termin dokonania zmiany, niż dzień otrzymania przez KNF wniosku.
Po dokonaniu zmian w rejestrze dotyczących agenta/oddziału, KNF z urzędu wydaje zaświadczenie obejmujące dane biura usług płatniczych wpisane do rejestru po wprowadzeniu zmian.